3 tips of spend time in Seoul.


Asian country always entertainment us, Seoul has such a unique their own style as well.
The article is "how to spend a time in Seoul" in my way.

アジアの国にはそれぞれの国のスタイルがあって、
韓国はとてもユニークな個性を持つ国の一つ。
この記事では、私流の過ごし方を3つの記事でご紹介します。







1. Start a day with a coffee in Fancy Cafes
素敵なカフェのコーヒーで始める1日

ソウルには韓国人の女の子好みの可愛いカフェがたくさん。
私がおすすめなのは2つのエリア。
一つはイテウォン、もう一つはカロスキル(ギル)。
私のお気に入りはイテォンで、メインストリートはインターナショナル
フードがたくさんある国際的な街です。
裏通りに行くとお洒落なウェスタナイズなカフェがたくさんで、
月曜日はおやすみだそうなので要注意。
カロスキルはより可愛い感じのお店が多いように感じました。
カロスキルのギル(Gil)はストリートとい意味で、
シンサ駅のカロス通り、という場所をさすそうです。

私が滞在中に行ったカフェはこちら。

Seoul has a lot of fancy cafes for cute Korean girls.
Sweets are good too.
I recommend you two areas.
One is Itaewon, one is Shinsa (Garosu Gil)
My favorite is Itaewon, It is more westernise, Garosu Gil has cuter cafes

C27





コリアンの友人に連れて行ってもらった
チーズケーキのお店で、とっても美味しかったです。
5フロアくらいあって、それぞれの階が違うデザインで
とってもユニークでした。

My friends took me here.
The cheese cake was awesome good.
Has 5 floors massive cafe. 


One in a million 





ここはとっても有名ですよね。
店内は女の子が大好き!って感じの可愛いらしい雰囲気で、
私は何より、このティラミスの美味しさに感動いたしました。
是非食べてみてください。

This is place is very famous for Japanese as well.
Pink, Cute, and Good food.

I forgot  a name (+ + )



このカフェはイテウォンの裏通りにあって、リビングルームのような
お部屋が一枚の窓ガラスで外から見えるようになっている
素敵な発想なカフェです。
朝に来たかったかな。

It's the best place to chill in Seoul If you want to avoid a busy place.



2. EAT EAT EAT Spicy foods.
スパイシーな韓国料理を食べたおす。





私が今回食べたのは、
・タッカンマリ
・チーズトッポギ
・カルグクス

韓国での一番の楽しみはやっぱり食じゃないでしょうか。
最近は色々新しいタイプの食べ方もあるみたいなので、
街を歩いてローカルで賑わっているお店に入るのがおすすめです。

Korea has the best spicy food.
There is a lot of way to eat these days.
Walk the street and you'll always find a good food.


3. Shop cheaper clothes!
プチプラ品の宝庫

プチプラ品を買うならホンデへ。
可愛くてお手頃な掘り出し物が絶対あります。
私はこの記事で着ているデニムのバックリリボンキャミを
1,000円でゲットしました!

If you wanna buy some clothes cheap and good cute, 
Go Hongdae, You'll find something for sure.
I bought the below clothes paid 10 usd.


こちらのトレーナーとサングラスも1,000円!
And those foodie and sunnies are 10 bucks too! 



今や格安に行けるようになった韓国。
週末に美味しいご飯食べに行くなんて、悪くないかもね❤️

So are you ready to fly to Seoul after reading my article?

Have a nice flight!

x



Comments